dinsdag 21 februari 2012

De 20 weken echo !!

Gisteren de 20 weken echo gehad. We waren al het hele weekend er mee bezig want....wát zou het zijn ?? een jongetje of een meisje.
Ik probeerde mezelf al steeds voor te houden dat het zomaar zou kunnen dat ze het niet konden zien, maar ja je bent toch nieuwsgierig.
Bij binnenkomst werd al gezegd dat ik eigenlijk niet voor de "uitgebreide" 20 weken echo op de lijst stond maar een gewone....nou ja geen probleem dan liep het maar uit !
De baby was behoorlijk beweeglijk en dat maakte het al wat moeilijk alles goed in beeld te krijgen, mijn speklaag op mijn buik was ook niet bevorderlijk en de placenta ligt aan de voorkant....maar toch kon ze (en wij) een hoop zien.
Ik moet over 2 weken terugkomen omdat ze 3 dingen niet goed kon bekijken: niertjes, hartje, en bovenlip/gehemelte.
Ze vroeg op een gegeven moment of we eigenlijk wilden weten wat het is ?? want dát dacht ze toch wél te hebben gezien......ja tuurlijk willen we dat weten !!!
Ze dacht dus een JONGETJE te hebben gezien, maarrrrrrr over 2 weken weten we het zeker....

Lijkt mij dat als ze het écht niet zeker weet dat ze het dan ook niet zou zeggen maargoed, klein beetje zekerheid dus dat we een zoontje krijgen !!

Dus over 2 weken.....de ontknoping !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten