dinsdag 15 november 2011

Pfff wát ben ik zwanger !!

Zo na de stressdagen vorige week hadden we een vrij druk weekend met veel visite, wel gezellig natuurlijk maar toch iets té druk. Zondagmiddag nadat de visite weg was begon ik me steeds rotter te voelen, erg misselijk. Jemig ik zeg wel altijd "ik heb alles ervoor over"....maar wat kan je je beroerd voelen. Ik kreeg amper wat door mijn keel en was doodmoe. Maandag de hele dag voor pampus op de bank gelegen en niks gedaan, ik heb niet overgegeven maar het zat er wel dicht tegenaan. En ook vaak gedacht dat dat kleine garnaaltje in mijn buik me nu al aardig aan het pesten is !! Vanaf het moment dat Francisco thuis is gekomen voelde ik me toch al iets beter en heb een broodje gegeten toen hij ook ging eten, en 's avonds voor het slapen gaan heb ik ook nog een broodje gegeten dat ging er ook goed in.
Gelukkig is het vandaag (dinsdag) veel en veel minder, ik voel me echt wel beter dan gisteren en ga ook proberen straks wat "gewoon" met Francisco te eten als het lukt.
Donderdag hebben we weer een echo, ben benieuwd of het alweer gegroeid is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten